Fotoboek

In aanloop naar Koningsdag 2024 hebben Wim en Aart -soms met hulp van Jan en/of Dirk- veel werk verricht in de speeltuin. Tijdens NLdoet en op een zaterdag in april kregen de mannen hulp van bestuursleden en enkele vrijwilligers.

Voor Koningsdag was er tot een uur of 9 regen voorspeld. Er werd besloten om de eerste festiviteiten in de grote zaal van de Vergulde Baars te laten plaatsvinden. We verwelkomden ruim 80 kinderen, die konden meedoen aan spelletjes zoals kaaslopen, sjoelen, spekhappen en blikgooien. Ook konden kinderen een graai in de grabbelton doen, iets lekkers kopen of zich laten versieren met een koningsdagtattoo of een oranje pluk haar.

In de kleine zaal konden de kinderen hun fiets versieren.

Met de versierde fietsen maakten de kinderen een ritje door de wijk achter de Maginus aan.

Daarna werd het nieuwe speeltuinseizoen geopend en werden de twee gedoneerde speeltoestellen officieel in gebruik genomen. We wensen jullie veel plezier in de speeltuin!